středa 27. června 2012

Pique-nique

Včera (úterý 26.6.) jsem pořádala svůj piknik.
Byla to něco jako oslava mých narozenin, spojená s oddechnutím po státnicích a odpočinkem před přijímačkami a prázdninami.

Konalo se to na parukářce z čehož jsem se po příště poučila- je třeba dávat větší pozor na psy. Jeden ze psů mi ukradl muffin a jiný neustále kradl nebo olizoval koule na pétanque.
Také se tam, ačkoliv mám psy ráda, na můj vkus proháněli moc často.

Jsem moc ráda za ty, kteří přišli a doufám, že se najedli/napili a alespoň trošku bavili. Protože já jsem si to docela užila...
A s Opi jsme si nakonec ještě zahrály ping-pong a pokecaly a dobrá trošku i podrbaly :D

Na druhou stranu mě mrzelo, že tolik lidí nepřišlo nebo nezůstalo. Jídla byla spousta pití se dalo dokoupit, deka byla velká a informace věděli dopředu tak v čem byl problém?
Samozřejmě chápu, že někteří nemohli z důvodů nemoci, i tu práci chápu, ale neomluvené absence mě mrzely.... Nebo ti, kdo se ani neuráčili odpovědět na pozvání...

No nic...byla sranda, s lahví Havany a donesenými limetkami ještě větší. Svítilo na nás sluníčko a tak to tak i vypadalo. Ráda zase budu pořádat pinkniky, ale rozmyslím si lépe místo a jiné okolnosti s tím spojené.

1 komentář:

  1. A byl to dobrý piknik, i když mnoho psů zajícova smrt.
    (Soudím hlavně podle dortů, ale to je známý fakt, že piknik prochází žaludkem.)

    OdpovědětVymazat