úterý 15. října 2013

Moje momentální rozpoložení?

Jestli někoho zajímá, jak se mám tak tedy:
Docela dobře (rychle najít dřevo, abych to na něj zaklepala)... Sice bych se raději momentálně nacházela o 14km jinde (podle map je to nejkratší cestou 14 a nejrychlejší 20km), ale i doma je dobře.
Vlastně mám, co jsem dlouho chtěla. Moc hodného a skvielého drahého polovičku, kde bydlet, hodnou rodinu, dobrou (ikdyž náročnou) školu, nějakou práci,  jsem zdravá atd. Takže se mám vlastně dobře...
Neříkám, že bych nic neměnila, tak to není, ale byly by to jen maličkosti. Například bych tu vzdálenost na to místo, kde chci raději být zmenšila (vydělila bych ji tak 8-10) nebo ubrala drahému polovičce práci do práce a do školy :) (a přidala peníze) či něco takového. :D

Také neříkám, že mě občas některé věci neštvou (a tak bych je ráda změnila), hlavně když si něco naplánuji a mé plány se poté zbortí, jako domeček z karet. (to se mi v poslední době stává často) Na druhou stranu to, že se mé plány zbortí, ještě neznamená katastrofu, jelikož se plány změní a nebo nastupuje spontánnost a ta také může vést k cíli. (třeba někdy i lepšímu).
A některé věci bych zase za žádnou cenu neměnila... polovičku, rodinu,... a asi i školu, práci,... zážitky za poslední rok a kousek (vlastně celý poslední rok a kousek)... (ikdyž některé z jmenovaných mě občas maličko štvou :P )

Mám se dobře, žiji blaze. Jak žijete vy? Jak nemám ksichtknihu tak jsem tak nějak odtržena od ostatních.. třeba spoluskautíků, docela dlouho jsem je neviděla, ale oni se asi domlouvají pouze na té ksichtknize a tam já nechci. Škoda... Ráda bych jim řekla o tom, jak jsem byla pozvána (tedy já jen jako +1) na svatbu někoho, koho jak jsem později zjistila znám z Prutů atd. Jenže jak? Tak tohle je další věc, co bych ráda změnila.. snad budu mít příležitost :)

Žádné komentáře:

Okomentovat