středa 28. srpna 2013

PostMononukleózní program / spíše žrací seznam :D

  • dát si hamburger v Lokálu
  • vypít Cider
  • dát si Breezer, co mám doma
  • přejíst se kotlet s hranolkama
  • dát si palačinky s ohromnou vrstvou čokoládové pomazánky
  • dát si svátkové menu od drahého polovičky
  • přejíst se bramboráků
  • přejíst se zmrzlin (měla jsem 2-3 zmrzliny denně v Itálii, to se počítá)
  • udělat si pravé Cuba Libre (nebo si ho dát v baru)
  • ugrilovat si maso (snědla jsem ugrilované, to se též počítá)
  • dát si roast beaf
  • dát si Frisco
  • jet na vodních lyžích
  • jet na serfu
  • dát si pořádný kus šunky, co dostal tati k narozeninám
  • namazat si na pečivo pořádnou vrstvu másla
  • dát si bábovku (péct bábovičky)
  • dát si medovník
  • dát si dort v cukrárně
  • dát si horkou čokoládu (ačkoliv na ní není zatím počasí)
  • dát si krupicovou kaši s kakaem
  • přejíst se v Ikei
  • dát si tučný jogurt (nemuset stále jíst ty nízkotučné)
  • dát si slaninu
  • udělat a sníst Tiramisu
  • upéct si a sníst buchty
  • dát si párek v rohlíku na Míráku (měla jsem ale nikoliv ten z Míráku)
  • dát si langoše či klobásu
Seznam není setříděn podle priorit, ale pouze podle toho, jak jsem si na ony věci vzpomínala :)
Až mě napadne něco dalšího, určitě to sem dám :)
(splněné jsou červené)
Nebo mi i Vy posílejte své nápady, ráda je uveřejním  :D

Žádné komentáře:

Okomentovat