čtvrtek 17. ledna 2013

The beauty inside

Krása se skrývá uvnitř... jak příznačný název..
Jedná se o seriál, který má 6 dílů. Je ke shlédnutí na videačesky (http://www.videacesky.cz/serialy-online-zdarma/krasa-se-skryva-uvnitr-1-jmenuju-se-alex) a jakmile se podíváte na jeden musíte vidět i ty ostatní díly. Jen naštěstí/bohužel má každý díl tak 4-9 minut.. já kvůli tomu málem přišla pozdě na školení :)

Je to velice zajímavý seriál a mě donutil přemýšlet, jak moc je pro nás důležitá fyzická stránka ve vztazích. Jak moc by mě ovlivnilo, kdybych se ráno probudila a vypadala jinak. Jestli by byl můj den jiný jestli bych já byla jiná.
Popravdě, pokud by se to stalo na základce asi by několik dní mohlo probíhat jinak a dost pravděpodobně by mě to ovlivnilo a změnilo část mojí minulosti, která mě do jisté míry utvářela.
Nebo jak hodně by to ovlivnilo moje přátele, moji rodinu a lidi mě blízké. A co kdybych se ráno probudila jako muž? Jak bych chodila do práce? Jak bych jezdila MHD? Co občanka?
Pojí se s tím spousta praktických otázek, ale hlavní je to, co se řeší právě v tom seriálu- osamělost. Miloval by mě někdo, kdybych měla každý den jinou podobu? A mohla bych někoho vystavit tomu, že se bude každou noc bát, vedle koho se ráno probudí?

Seriál je to rozhodně povedený.. jen ten konec, no americký :D

1 komentář:

  1. Opravdu. Těch otázek... Těch problémů a všechny ty možnosti, co to otevírá. Co se týče občanky, holt by se na tebe nevztahovaly tzv. "biometrické údaje", což je většinou fotka. Třeba bys nosila masku a paruku, abys vypadala podobně.
    Ad poslední dvě otázky - jsem si jist, že ano, protože existují páry s mnohem horšími postiženími. A možná jsou i šťastní.

    OdpovědětVymazat