úterý 25. prosince 2012

Nemají být Vánoce v zimě?!

Řekněte upřímně, když se podíváte ven příjde Vám, že jsou Vánoce? Tedy že je zima, jako roční období? Mě tedy ne. Nebýt toho, že se brzo stmívá a že v ulicích je výzdoba řekla bych, že je přelom října/listopadu.

Kam zmizela Vánoční atmosféra? Kde je zima jako z obrázků Josefa Lady? Proč není tady? (jů, skoro verš..)
Dneska prý v Mnichově naměřili 20 stupňů.. no řekněte, je tohle normální? Já chci sníh, zimu, chumelenici, námrazu, modřiny od pádů, zkoulování atd. A chci to hned.. :D
Nevím, jestli je to globálním oteplováním nebo čím, ale mám pocit, že bílo na Vánoce nebylo už opravdu dlouho. Nemyslím, že by sníh mizel úplně, ale spíše přichází v takových vlnách a tak se prostě jednou objeví a pak za několik málo dní zase zmizí. Objeví se a zmizí. A je to sice jen můj odhad, ale řekla bych že v tom je ten rozdíl proti dřívějšku- to se objevil a vydržel. Teď sníh chodí v nárazových vlnách a lidé, kteří si na to ještě nezvykli jsou pak překvapení a nesprávně vybavení. Silničáři zmatení a chodci potlučení.

Ale jako si nedovedu představit Vánoce bez pečení cukroví a kapra s bramborovým salátem je pro mě nepřirozené mít Vánoce v teple. Tedy a to jak takhle v ČR v teplém počasí natož trávit je někde v "teplých krajích" (a to i přes to, že jako tažný pták bych měla na zimu odlétat do tepla... ale to prý pouze kvůli potravě- žáby se v zimě chytají špatně).
Takže co mi chybí k absolutní spokojenosti? Nemuset 27.12. jít do práce, trochu sněhu (tak 30cm) co vydrží do půlky ledna bílý a nezašpiněný a to je asi vše. Jsem teď v podstatě šťastný člověk... :D

Takže veselé nezimní Vánoce a šťastný nezimní rok 2013!

Žádné komentáře:

Okomentovat