středa 19. prosince 2012

Autoškola

Ještě stále ji dělám.. ještě stále ji nemám :D

Asi po 14 jízdách (tedy přibližně v polovině) se mi z určitých důvodů (které jsem v té době neznala, ale teď je tak trošku zhruba znám) změnil instruktor. Tedy místo -torky mám -tora :D
A musím uznat, že se mi s ním jezdí lépe nežli s mou bývalou...
Sice mi do toho víc mluví, víc mi šahá do řízení a očekává odemně více, ale asi mě to i více baví :) (to ovšem neznamená, že se na jízdy těším nebo, že by mi to nějak extrémně šlo...). Zrovna dneska jsem jezdila v okolí Staromáku a nakonec jsme to já, auto i instruktor k velkému překvapení přežili... :)
Jenže hodiny už se mi pomalu blíží ke konci... Už mi zbývají jen asi 4.. to znamená 2 návštěvy. To sice samotné je děsivé, co je ale horší je fakt, že volný termín zkoušek je až v lednu. Takže co budu dělat do té doby?
Co až odjedu poslední dvě zbývající dvojjízdy? To pak budu nečinně čekat? Vždyť vše zapomenu.. ale bez řidičáku přeci nemůžu jezdit a ani cvičit se v ježdění.. To asi mají proto, abych si musela připlatit kondiční jízdy...

A propos- nemáte někdo na půjčení něco na učení se technických věcí k autu a tedy ke zkouškám? Já to totiž ve své autoškolní knížce nemám a tak se nemám z čeho učiti a nevím vlastně ani co se mám učiti.. děkuji  :D

19.12. 2012
Nová událost v souvislosti s mou autoškolou: Je  v insolvenčním řízení. Tedy přišla o všechny peníze a jaksi již nebude fungovat. Takže své čtyři zbývající jízdy asi hned tak nedojezdím a zkoušky mít v lednu asi taky nebudu... Dost pravděpodobně nedostanu zpět ani halíř a budu si muset v jiné autoškole doplatit za jízdy (jen doufám, že ne celou autoškolu znovu..)
Takže autoškola Fresh již nefunguje! Sbohem autoškolo, docela ses mi líbila, ale nějak neumíš nakládat s penězi....

Žádné komentáře:

Okomentovat