úterý 30. srpna 2011

Dárek!

Včera (29.8.) jsem dostala dárek ke svým červnovým narozeninám. U nás doma jsme totiž trošku opožděni :) Ne tak to není, ale od svého brášky jsem k narozeninkám dostala poukázku na nějakou věc. Ale nevěděla jsem na jakou, vlastně jsem nevěděla nic, jen že to musím užít do konce srpna.
A tak jsme se včera vydali pro mě do neznáma.

Jeli jsme autíčkem značky BMW, což podle mého brášky je prý samo dárek takové hodnoty, že přeci ani nemohu chtít více :D Ale naštěstí to nebylo ono. Jedinou nápovědu, kterou jsem dostala bylo, že to bude blízko Sadské (brali jsme si s sebou plavky abychom se pak mohli smočit) a že mám mít pevné boty. Trošku jsem se bála, co mě čeká.
A ani po cestě mi nechtěl říci, kam že to vlastně jedeme a co tam budeme dělat. Teda spíš, co já tam budu dělat. On prý nebude, jen mě bude pozorovat.
Když jsme jeli kolem prodejce brambor dělal si ze mě srandu, že to ony jsou dárek. Já si pak z něj dělala srandu, že dárek jsou balíky slámy, co ležely kousek od silnice. Ale naštěstí ani to nebyl můj dárek.

Když jsme ale zabočili podle šipky na "jízdárnu" bylo mi vše o něco jasnější a když jsme míjeli hospodu Na Jízdárně bylo mi vše naprosto jasné. A proto když jsme obkroužili celou ves (omylem, my totiž bloudíme všude) a skončili u té hospody věděla jsem, co si pro mě přichystal.
Vešli jsme dovnitř a chvilku se dohadovali jak vše bude, protože se vyskytly nenadálé minikomplikace, ale vše se vyřešilo a koňská projížďka mohla začít. Vyhoupnout se na její hřbet nebylo zas tak složité, zato potom si stoupat do třmenů a "odlepit" zadek od sedla bylo složitější. Protože jsem dlouho nejezdila, teda když se to tak vezme tak jsem nikdy sama nejezdila. Vždycky toho koně někdo vedl a ještě k tomu už je to fakt dlouho, co jsem seděla na koňském hřbetě. Takže jsem s koněm chodila dokola, tedy on byl uvázán a vodila ho nějaká tamější uklízečka stájů. Snažila se mi říkat, co mám dělat, jak sedět a tak. Ale protože jsem tam byla jen na hodinu nezmohla jsem se na víc. Ale podařilo se mi donutit koníka aby zastavil když jsem chtěla a potom aby se zase rozešel :) to byl vrchol mého umu :D


Bylo to super! Debbie narozená 2003 byla velice hezká a nakonec i hodná. Svět z jejího hřbetu vypadal velice hezky, jen to tam trošku drncalo. Moc jsem si užila její klus a tak, jen moje nožičky a můj zadek dneska trošku naříká. Moc se mu nelíbilo to drncání a moje nožičky zase nejsou zvyklé na třmeny a to všechno. Ale bylo to super!

A měli tam krásné bílé lísavé koťátko a spoustu jiných zvířat. Byla to taková veliká farma. Celá farma se nachází v obci s názvem Hořátev a je to právě asi 10km od koupání Sadská. Dá se tam dojet autem po dálnici na Hradec Králové. pro více informací: http://www.equichannel.cz/statek-horatev-jezdecka-spolecnost

Moc děkuju bráškovi za hezkou hodinu na koňském hřbetě! Moc jsem si to užila..
Jo ale těš se, já ti oplatím tu nevědomost, co na tebe kdo chystá... :)

1 komentář:

  1. Helčo, moc Ti to na tom koníčkovi sluší... a jak máš hezký rovný záda :-)

    OdpovědětVymazat