sobota 2. dubna 2011

Nemám ráda jaro!

Asi to mám geneticky dané (protože i část mých předků to tak má) ale jaro prostě nemám ráda!
Pro mámu je to doba, kdy se objeví všechny resty za zimu. Nepořádek na zahradě, neumytá okna atd.
Pro mě je to nanic přechod na léto. Všechen sníh taje a mizí, ale ještě není dostatečné teplo na krátké rukávy. A taky to zjištění že už se nevejdu do svých letních věcí, mě vždycky naštve...
Achjo! Nebaví mě jaro, nebaví mě nic... A to se říká že "depresemi" lidé trpí v zimě. Že je to prý nedostatkem sluníčka, to u mě očividně neplatí. já zimu miluju, bílý sníh, ten klid a pohodu.
Je mi jedno kolik je venku kvetoucích rostlin, pučících stromů a tak.
Jaro také bývá poslem špatných zpráv. Nemám ráda špatné zprávy!!!!
Po zimě všechno bolí (ruce, nohy, oči, zuby,...)
Už chci léto, jít do bazénu smýt to všechno ze sebe a nechat se jen tak unášet proudem kamsi. Spálit si obličej od sluníčka a pak týden skuhrat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat