úterý 27. dubna 2010

Práce

Už delší dobu jsem si pro sebe hledala práci (brigádu,..). Nějak se mi nedařilo ji najít.
Možná to bylo i tím, že jsem vlastně nevěděla, co hledám a jak to mám hledat. Ale věděla jsem, že potřebuju peníze a ty dostanu jen za práci...


Byla jsem nadšená, když si mě Camaieu pozvalo na pohovor. Nejen že je to francouzská firma, je blízko od domu ale mohla bych mít i slevu na nákup tam.. No lepší to být nemohlo...
Jenže na pohovoru mi řekli, že nejsem ta, co hledají, ale že mi dají šanci. Prý jsem málo "vidět a slyšet" No tak jsem podepsala dohodu o provedení práce na 20 hodin týdně a s polonadšením odešla domů.
Když jsem tam příště přišla věděla jsem, že se na mě ubírají pohledy spolupracovnic, ale snažila jsem se tomu nevěnovat pozornost. Prostě jsem se snažila a možná mě to i trošku bavilo. Jen mi bralo energii i to nadšení to, jaké jsou "spolupracovnice"- vím, asi jsem pro ně byla cizinec, ale když jsem se jich na něco zeptala hned na mě vrhly opovrženihodný pohled. A pokud jsem se jich zeptala, kam patří ten onen kus oblečení, vzaly mi ho z ruky a na místo ho daly sami- jenže tím já se nic nenaučím.. kdyby mi to řekly...
No a dnes jsem měla mít směnu 8-13. Vstávala jsem kvůli tomu před sedmou, jela jsem tam, aby mi tam bylo řečeno, že už mě nechtějí. Že teď bude veliký nával a že si manažerrka myslí, že bych to nezvládla a ostatní prd davačky si to myslí též...
Dobrá, asi nejsem ten typ, ale to neznamená, že mě to nemrzí (mrzí a dost)... nebo že by se to dalo podat jinak... Alespoň nemusím poslouchat jak si půjdou támhle do Dioru koupit sluneční brýle za 1200 atd... A stejně jsem nebyla úplně spokojená jelikož ve smlouvě bylo 20h/týden a já za celý měsíc měla mít dohromady hodin 31. Už to mi mělo něco napovědět..

Byla jsem na pohovoru, jenže jsem odtamtud odešla neuspokojena, protože mi nabídli málo peněz a já myslela, že najdu něco lepšího. Ikdyž je pravda, že by se mi ta práce líbila, měla jsem pocit, že je finančně podhodnocená. A peníze co nabízeli v Camaieu byla mnohem lepší jenže..

Jenže co teď budu dělat? Musím si urychleně najít nějakou práci, abych mohla konečně splatit dluhy a něco si vydělat... Ale kde?
Nevíte tedy, mí milí nuloví čtenáři, o nějaké brigádě/práci kde by mě vzali?
Nechci toho moc, mám docela volný čas akorát nezvládnu typ dlouhý- krátký týden...

Žádné komentáře:

Okomentovat