úterý 16. února 2010

Elektrický Míša

Můj bráška si pořídil elektrickou kytaru. Nikdy předtím ji neměl v ruce a tak bylo velice zajímavé pozorovat jeho první pokusy o sblížení s ní.

No asi tak před mnoha tisíciletími se můj bráška učil hrát na kytaru (akustická), ale to nějak nevyšlo nebavilo ho ho atak skončil. No a tak si jednoho dne prostě našel někoho, kdo mu nabídl použitou elekrickou kytaru za docela slušný peníze. Tak ji koupil a má ji doma. Věřím tomu, že se na ni brzy naučí hrát a naši podsedé budou mít ještě horší spánek nežli mají teď. Jestli je doteď nerušili U2 atd tak odteď je jistě bude rušit elektrická kytara.... Propojil si ji s počítačem takže se mu tam všechno přenáší.. Teď právě je z jeho pokoje slyšet dost podivný zvuk.. asi to zkouší- no bude to zábava! :)
Asi tímhle příjdu o link na svůj blog na jeho blogu (http://narogalo.blogspot.com/) ale co, pro srandu se musí něco obětovat.. a stejně na můj blog nikdo moc nechodí takže mi to, že nebudu mít link z jeho blogu nepomůže. Když žádného čtenáře nemám nemůžu ho ztratit.

P.S. taky jsem to zkoušela, nejde mi to, ale je to super! Jsem ráda, že si ji pořídil.. určitě se na to za chvilku naučí hrát a bude lepší než Hendrix atd..

Žádné komentáře:

Okomentovat