sobota 14. listopadu 2009

Přípravy na Vánoce


Přímo mě irituje jak se už dva měsíce před Vánoci plní města, obchody a prostě všechno výzdobou. Je to tak komerční...

Vadí mi, jak již v říjnu se v Tescu objevují vánoční ozdoby, stromky. Vždyť lidé tou dobou ještě ani nemají plány na to co budou dělat zítra natož co bzudou dělat o Vánocích. Nebo co za dárky budou kupovat. Myslím, že tímto způsobem to lidem akorát zprotivíte, protože jim to budete neustále připomínat a stresovat je tím. Protože jim budete připomínat, že za dva měsíce jsou Vánoce, to ten život letí a oni si ještě ani nestihli koupit zimní kabát atd.
Vím, že je to výhodné pro obchodníky, ale pro normální lidi ne. A obchodníci by se tím měli řídit! :)
A co mě irituje tak stejně je to, co ty lidi nevymyslí, aby zaujali lidi- tak například nedávno jsem viděla adventní kalendář pro kočky. No chápete to? Co tam ty kočky mohou mít? Granule? :) Na druhou stranu, tím že doma kočičku máme tak jsem přemýšlela, že jí to koupím..

Žádné komentáře:

Okomentovat