sobota 13. června 2009

Jak mě znáte?

Nevím jestli to víte, vědět byste měli, že nemám ráda Facebook. Ale něco dobrého na něm je.
Tak jsem se rozhodla, že i já si pro vás, mé čtenáře, vymyslím test: "Jak mě znáš?"
Tak hodně štěstí při luštění...

Jak mě znáš?
Děkuji, že jste se odhodlali. Doufám, že vám to půjde.. Prosím odpovědi mi pošlete mailem, obratem (max do tří dnů) vám pošlu úspěšnost :)

1,Jsem pokřtěná?
a, Ano
b, Ne

2, Jaké zvířátko máme doma?
a, Pískomila
b, Kočičku
c, Pučálkovic Aminu
d, Žádné

3, V jaké městské části bydlím?
a, Malešice
b, Křečovice
c, Strašnice
d, Vršovice

4, Kam jsem chodila do školy?
a, Střední odborné učiliště
b, Vyšší odborná
c, Gympl
d, nestudovala jsem

5, Jakou příchuť zmrzliny mám nejraději?
a, nesnáším zmrzlinu
b, miluju všechny
c, jahodovou
d, čokoládovou

6, Jakou pizzu mám nejraději?
a, Calzone
b, Capriciozu
c, Čtyři druhy sýrů
d, Čtyři roční období

7, Jaké nealkoholické pití mám nejraději v hospodě?
a, Coca-colu
b, Perlivou sodovku
c, Sprite
d, Jemně perlivou sodovku

8, Jaká květina mě nejvíce potěší?
a, Kopretina
b, Růže
c, Lilie
d, všechny

9, Jakého plyšáka mám nejraději?
a, Krtka
b, Kachničku
c, Ježka
d, všechny..

10, Co z nabídky nejraději dělám?
a, Spím
b, Jím
c, Učím se
d, Uklízím si

11, Co mě nejvíce uklidní?
a, Voda
b, Jídlo
c, Alkohol
d, Televize

12, Nejoblíbenější film?
a, Pýcha a předsudek
b, Grudge
c, Mrtvý muž
d, Matrix

13, Nejoblíbenější kniha?
a, Na východ od ráje
b, Hrozny hněvu
c, Marťanská kronika
d, Lasssie se vrací

14, Jakou knihu čtu stále dokola?
a, Smrt na Nilu
b, Luisa a Lotka
c, Vlčák Kazan
d, Smrt klepe na dveře

15. Stíhačkou bych letěla:
a, Nikdy
b, Za milion
c, Touží po tom
d, Už letěla

16, Jakou barvu očí mám ?
a, hnědou
b, modrou
c, zelenou

17, Mám svůj vlastní pokoj?
a, Ano
b, Ne

18, Oblíbená hra?
a, Bananas
b, Tetris
c, Prince of Persia
d, Pampuch

19, Oblíbené kavárna?
a, žádná
b, Vesmírna a Myšák
c, Slavia a Louvre
d, všechny

20, Jako malá jsem chtěla být?
a, Muldrem
b, Sculyovou
c, Popelářem
d, Pilotem letadla

Děkuji za vyplnění, prosím pošlete na adresu: helca.capova@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat