sobota 19. března 2016

Komunitní lednice

Včera (pátek 18.3.) jsem jela směrem od obchodního centra Krakov (Pha 8) k další pracovní klientce a stala se mi velice vtipná věc, se kterou se chci podělit :)

Přicházela jsem na stanici autobusu (se zmrzlinou v ruce, ale to není pro příběh rozhodující) a všimla jsem si, že cca tři metry od stojanu stanice stojí lednice a na ní dva reprodukrory. Na této lednici byl ještě k tomu nápis: "komunitní lednice" a z reproduktorů šlo:" Toto je komunitní lenice. Vemte si něco a na oplátku nám tam můžete něco nechat... Toto je komunitní lednic, je to zadarmo. Vemte si.. "
Chvíli jsem na tu lednici nevěřícně koukala a moc nechápala o co jde. Pak jsem si ji vyfotila a znovu si poslechla, co to vlastně říkají ( " Toto je komunitní lenice. Vemte si něco a na oplátku nám tam můžete něco nechat... Toto je komunitní lednic, je to zadarmo. Vemte si.. ") a pak se rozhodla. Celý den od rána jsem měla takovou mrzutou náladu a tak jsem se rozhodla ji změnit... Vrátila jsem se zpět do OC Krakov, zašla do pekařství Ječmínek a koupila tam linecké kolečko (za 12Kč).
Vrátila jsem se zpět k lednici (již s úsměvem od ucha k uchu), otevřela lednici, dala tam linecké a rychle něco popadla z lednice a zavřela ji.

Měla jsem obrovskou radost. Najednou mi bylo jedno, že jsem předtím měla blbý den, najednou bylo krásně (což opravdu venku bylo) a já se nemohla přesta smát...
Paní vedle pak najednou řekla, "už běží, podívejte" a opravdu z nedalekého auta (které jsem předtím jaksi nezaregistrovala) vyběhli asi tři mladí kluci s kamerama a štrádovali si to ke mě. Asi ze mě bude mediální hvězda, protože si mě natáčeli a ptali se, proč jsem to udělala a jestli jsem se nebála, že to bude nějaké vadné (to co si vezmu). Odpověděla jsem, že mi šlo o tu srandu a pochlubila se, že jsem jim tam přidala to linecké. Kluci byli nadšení, že to (asi experiment..) funguje, dokonce lépe než si mysleli... a vrátili se do auta a já se vrátila k lízání zmrzliny. Připadala jsem si jako mediální hvězda, už podle toho jak si na mě všichni na zastávce ukazovali a podivovali se..
 Pak přijel autobus, já nastoupila a stále jsem se musela smát...

Když jsem byla u paní, tak jsem jí to vyprávěla. Je pravda, že na mě koukala jako na blázna (možná jsem jím byla), ale mě to bylo jedno- mě to za tu srandu stálo :)
Jenže poukázala na dobrou věc, zeptala se mě, co jsem si to vlastně vzala. Poprvé jsem si tedy blíže prohlídla, co jsem z té lednice vlastně vyndala a zjistila, že jsou to "kukuřičné lupínky s mléčnou náplní (bez lepku)"... Vypadaly super, až na jednu malou drobnost a to že byly pouze do 13.11. 2015! :D Takže jsem si měla možná vybrat něco jiného (moc jsem si obsah té lednice neprohlížela, ale mám pocit, že tam byla i nějaká klobása, další podobný pytlík a další věci)...
Ale nu což, nevadí že to nemohu sníst... vystavím si to a pokaždé, co se na to podívám, tak si na to vzpomenu a musím se smát :)

Takže hurá komunitní lednici!
Kdybyste mě někdo našel, jak si mě nahráli, tak mi pošlete link... Upozorňuju, že asi budu vypadat děsně (už jen proto, že zmrzlina byla čokoládová a já musela mít upatlaný celý obličej). Ale chci to vidět! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat