středa 8. října 2014

Podzim, podzim přichází...

Je podzim. Přicházejí deštivé dny (jako dnes dopoledne) a s tím i věčné posmrkování, pokašlávání, chrchlání a prostě obecně nemoci.

Jenom dneska při cestě do školy metrem jsem napočítala na trase mezi Můstkem a Jinonicemi 8 osob, které kašlaly, 5 osob s rýmou a jednoho s rouškou přes ústa (nebyl to Asiat).
Tento trend se bude zvašovat, časem se i vy budete možná počítat mezi ty, kteří pokašlávají/smrkají/kýchají/...
Já se tomuto stavu snažím zabránit každodenním pitím hnusného sirupu z čínské rostliny Goji (česky kustovnice). Má se pít každý den půl hodiny před jídlem a vskutku je to tak hnusné, že vyydržet tu půl hodiny než tu chuť zajíte, že po prvé máte dost práce udržet žaludek dole v břiše.
ALE je pravda, že jsem ji pila minulý podzim až jaro (po čase si na tu chuť zvyknete) a byla jsem vskutku méně nemocná. Znamená to tedy, že ačkoliv lidé kolem mě kýchaly/smrkaly/... já jsem přežila relativně bez úhony. Neříkám, že jsem občas nebyla "nachcípaná", ale nebylo to tak, že bych byla úplně nemocná/práce neschopná atd.


Tahle lahvička stojí v lékárně něco kolem 300Kč. Vydrží tak dva měsíce pití a je na vás, zda se vám to vyplatí...
Nebo zda zkusíte prostě to risknout a nechat se nakazit někým v MHD/práci/škole/... a pak nakazit někoho v MHD/práci/škole/... NEBO zda budete něco pro své zdraví dělat. Neříkám, že musíte pít hnusou Goji, ale říkám ať pro své zdraví něco děláte. Minimálně jezte ovoce :D (a nenakazte mě, prosím.... nemohu si dovolit být nemocná kvůli své práci se seniory. Existuje totiž reálné riziko, že běžné nemoci pro dospělého mohou být pro seniory fatální).

Žádné komentáře:

Okomentovat