pondělí 25. listopadu 2013

Jsem tu!

Dnes jsem byla upozorněna, že zapomínám na Vás, mé čtenáře a nedostatečně Vás zahrnuji svými články. Je to z několika důvodů. Hlavním je, že většinou jsem si zde na něco stěžovala a to poslední dobou nemám ani tolik touhu... A když už bych si na něco chtěla stěžovat, tak nemůžu protože jsou to stížnosti nepublikovatelné (nebo neoprávněné..) Když to vezmu kolem a kolem, sem jsem psala když jsem byla sama. Teď mám svého drahého polovičku a tak většinou své myšlenky sděluji a probírám s ním a nikoliv zde...

Ale o co bych se s Vámi podělila je to, že se mi nelíbí, jak se všechny kontakty omezují pouze na ksichtknihu. Lidé co nejsou na ksichtknize, tedy například já, jsou pak totálně mimo komunikaci s ostatními. Ačkoliv mají maily, mobily, icq, skype dokonce možná ještě i msn atd.
Proč se tedy všichni najednou omezují na facebook? Co vám všem přinese to, že si tam můžete vytvořit farmičku, pěstovat zvířáta atd? Chápu, že je výhodné mít více věcí na jednom místě... Ale není to přeci jediný komunikační kanál na světě... proč se tedy na něj všichni najednou tak zaměřují?
A nepřipadáte si trošku neoriginální? Všichni stejný facebook (grafika, zeď,..) :D
No nic, dochází k diskriminaci osob, které nemají facebook a tím jsou vyjmuti z komunikace a akcí, které jsou publikovány pouze na ksichtknize...
Tedy to vztáhnu na sebe, mám strach, že ztrácím kontakt s lidmi, které jsem dříve znávala a oni mne a teď už se tak často nepotkáváme. Ráda bych se s nimi znovu viděla, myslím třeba skautíky (postskautíky), ale nemám moc možnost se s nimi spojit.. Což mě mrzí.. A také mne mrzí, že oni si asi myslí, že nemají jak se se mnou spojit, ale já jsem tím, že nejsem na ksichtknize nezmizela ze světa. Jsem tu, mám mail, mobil,....  JEN nemám ksichtknihu.
Takže prosím, nezapomínejte na mne... žiju, dýchám, kontroluji své maily a tak budu ráda když na mne (a lidi mně podobné) nebudete zapomínat... Já se také budu snažit Vás kontaktovat :)

1 komentář:

  1. He? Ty ještě tu? : )
    Myslím, že Xknize křivdíš. Já tam jsem a mám podobný pocit. Asi jsem na tom lépe, ale Tví kamarádi určitě taky čtou mail a zvedají telefony. Stačí napsat a zavolat a to za tebe FB ani XK ani ICq ani MSN ani GPS. Neudělá.
    hm, to jsem se nějak zamyslel. Vítej zpět na blogosféře.

    OdpovědětVymazat